sábado, 9 de abril de 2011

ANOTACIONS INTRAUTERINES


El Joan Roura 31 gener a les 21:30 Respon Notifica

ahir ROncero va dir el madrid havia perdut perquè així es podria centrar en la champions i la copa del rei. que crack!

SANTÍSSIMA TRINITAT

El David Bonet Torra 04 febrer a les 18:06 Respon Notifica

Pare+fill+esperit sant = Figo+Cristiano Ronaldo+Mourinho = Roncero+Sandro Rossell+Irene(punto pelota) = Ronaldinho+Edmilson+Belletti = Messi+Xavi+Iniesta = Christopher Wool+ Joaquim Chancho+ Adriana Varejão = Clement Greenberg+ Rossalind Krauss+Nicolas Bourriaud = Terry+Ashlie Cole+ Tiger Woods = Narcis Díaz Pujol+ Joan Roura+David Bonet...

Quina es la vostra "santísima trinidad"????

El Joan Roura 04 febrer a les 19:13 Respon Notifica

Bonet!!! ets un zumbao!!!
hi ha Santíssimes Trinitats que no pillo denominadors comuns:
- Roncero, Sandro i Irene (penya desubicada?)
- Ronaldinyo, Edmilson, BElleti (brasilers?)
- i la dels artistes (dels quals només conec el vostre profe en Sancho)

En tot cas amb Sandro Rossell se m'acudeixen d'altres Trinitats.
Per començar: Sandro + Maradona + Jhon Varela (comú denominador cocaïna)
I per acabar: Sandro + Hermel+ Lopera (poc do de paraula)

El David Bonet Torra 04 febrer a les 19:31 Respon Notifica

jejejeje!!!! Roncero,Sandro, Irene... son persones que odio bastant... així que crec que es aquest el denominador comú...
Ronaldinho, belletti, edmilson crec que son fichajes de Sandro Rossell... i es repeteix el meu odi particular per Sandro... Lo important es que el denominador comú pot ser-hi o no...

Per cert m'encanten les teves trinitats!!!

no sabia que sandro fos cocainomano??

El David Bonet Torra 04 febrer a les 19:33 Respon Notifica

Per cert la trinitat dels "adúlteros" queda molt clara, no??

El Joan Roura 04 febrer a les 19:38 Respon Notifica

penso que Roncero no mereix el teu odi. S'ha de veure com un prestigitador, com una espècie de xaman, capaç de realizar desplaçament mítics a territoris desconeguts per la resta dels mortals i tornar d'ells amb una veritat que, un cop revelada, resulta capital per reproduir la vida a l'univers dels vius. En realitat també es podria mirar com un posseït per esperits, del rollo "espíritu Juanito", en aquest cas Roncero no realitzaria el desplaçament sinó que seria el més enllà que s'apropiaria circumstancialment del seu cos per, a través seu, comunicar veritats que dificilment serien acceptades pels seus conciutadans.

comparteixo odi a Sandro Rossell. Molt exhacerbat.

a mi m'ha molat molt la teva trinitat amb tiger woods.

apa, salut! em piro al ping-pong!

El Narcis Diaz Pujol 04 febrer a les 22:09

fem copiar i pegar al blog o què?
aixi per començar amb alguna cosa,
o creieu que seria massa in

LLIBRES MADRILENYOS

El Joan Roura 05 febrer a les 15:29 Respon Notifica

us faig copiar-pegar d'un blog:

Així que he pensat que com la paraula és un excel.lent substitut dels cops i les empentes, podríem enviar una col.lecció de llibres al Bernabeu ...
- Al Pepe i al Carvalho els regalaria la col.lecció de Pepe Carvalho del Manuel Vázquez Montalbán, especialment El delantero centro fue asesinado al atardecer.
- A l’Iker Casillas li enviaria Petons de diumenge de la Sílvia Soler.
- Al Cristiano Ronaldo li encantaria Retrato de un hombre inmaduro del Luis Landero.
- Al Sergio Ramos n’hi enviaria dos. Un seria Diario de una ama de casa desquiciada de la Sue Kaufman i l'altre, Perfil asesino del John Connolly.
- Al Marcelo, li tocaria La ciutat dels prodigis de l’Eduardo Mendoza
- Al Benzemà, Barcelona tràgica de l’Andreu Martín.
- Al Xavi Alonso, Fora de lloc de la Marta Cardona.
- Al khedira, Un mar de problemes de la Donna León.
- Al di Maria, li aniria bé S’està fent cada cop més tard de l’Antoni Tabucchi
- Al Mourinho li tocaria Invisible del Paul Auster. I a tot l’equip Sense destí de l’Imre Kertész.
I per acabar li enviaria al Josep Guardiola, bon lector, el joc de Déu de Salvador Macip.
Aquesta és la meua proposta però se n’admeten d’altres. Totes les que vulgueu.

pd: jo també penso que aquell de "Mientras agonizo" de Faulkner li escau bastant al Madrid..

El Narcis Diaz Pujol 05 febrer a les 16:35

com mola bus!

El Joan Roura 05 febrer a les 16:38 Respon Notifica

podríem pensar un llibre per Roncero..

El Joan Roura 05 febrer a les 16:43 Respon Notifica

provisionalment se m'acut: "ya sólo habla de amor" (gran) llibre de Ray Loriga.

El David Bonet Torra 06 febrer a les 23:29 Respon Notifica

Uala!!! Joan!!! em sembla molt estètic tot això de recomanar llibres per als madrilenys!!! es una peça!!! jo com que no en conec gaires de llibres no puc aportar-hi molt... pero crec que Roncero també es mereix llegir "Memorias de un enfermo de nervios" de Daniel Paul Schreber. i Ozil, "Lo que vemos, el que nos mira" de George Didi Hubermann!!

El Joan Roura 08 febrer a les 23:35 Respon Notifica

jajajaja, que bona Bonet.
just acabo de finalitzar el treball que venia realitzant aquests dies sobre el futbol. Si us interessa que us el passi o penjar-lo al blog ja direu. Perquè us feu una idea de què va us copio la frase final del treball:

En definitiva, hem vingut interpretant el futbol com a expressió o com a gènesis de múltiples identitats però, per acabar, volem remarcar que l'afició pel futbol és una identitat per se. El futbol servirà al mercat i crearà negoci, el futbol servirà a l'Estat i forjarà nacions, però el futbol al servei de les persones és un operador simbòlic d'emocions i sentiments.

El Joan Roura 08 febrer a les 23:41 Respon Notifica

Per això un partit és un encontre.

El David Bonet Torra 09 febrer a les 19:28 Respon Notifica

M'agrada molt!!! futbol i identitat, futbol i deliri, futbol com a eina o futbol com a símbol... Sempre he cregut que un dels trets identitaris més forts que poseeixo (genètics i culturals) es que soc del barça... m'hi sento part constitutiva i a vegades el poseeixo, bueno a vegades també em poseeix... com el Real Madrid a Roncero... i em genera transtorns també... com el clàsic "no sopar si el barça perd contra el Madrid" per exemple... Com el futbol cambia les persones... l'altre dia vaig veure per la tele que els seguidors del corinthians (d'aqui a Sao Paulo) apedregaven l'autocar dels jugadors del seu propi equip (on hi ha Ronaldo el gordo) i els hi cridaven: Mercenaris!!! (Al Ronaldo li deien "Gordo Mercenari" jejej). Semblaven les imatges d'Egipte d'uns dies abans...

El Narcis Diaz Pujol 09 febrer a les 19:39

tu david, quan podrem començar? ja està a punt el blog?

El David Bonet Torra 09 febrer a les 19:46 Respon Notifica

Perdoneu... si us plau pero encara no estar a punt... la Karin te molt curro i no ha tingut gaire temps... pero no us preocupeu que el dilluns de la setmana que ve... ja tindrem penjats els primers escits!!!!!

El Narcis Diaz Pujol 09 febrer a les 20:02

fantàstic, tampoc hi ha pressa,

vaig estar mirant el curt dels ossos pintors, era ben maco, despres vaig estar mirant coses d'aquest shishkin, te un rollo, liljefors, rollo pintor de national geographic,
tot i que shishkin sobretot li molen els conjunts de troncs d'arbres

El David Bonet Torra 09 febrer a les 20:07 Respon Notifica

jejejej Shishkin era un pintor "naturalista rus"... lo divertit de la història es que Malevich va ser un gran estudiós de la pintura de Shishkin... a partir de reproduccions de la seva obra...

El Narcis Diaz Pujol 09 febrer a les 20:14

doncs quin canvi! jeje,

El David Bonet Torra 09 febrer a les 20:20 Respon Notifica

pensa que Malevich era un "pueblerino" això explica moltes coses... el pobre va ser empresonat, li van cremar alguns quadres, va morir en la pobresa... i no va ser admirat mundialment fins als anys setanta!!!
La veritat es que si... dels paisatges de Shishkin fins al quadrat negre hi han força diferències...

El David Bonet Torra 09 febrer a les 20:22 Respon Notifica

pero tots venim d'una tradició!!! crec que es el que intenta explicar el curt... la busqueda dels origens... la modernitat en el seu màxim esplendor...

El Narcis Diaz Pujol 09 febrer a les 20:28

a russia tots son malevichs,

El David Bonet Torra 09 febrer a les 20:42 Respon Notifica

i que hi ha de més originari que un quadrat blanc sobre blanc, o un quadrat negre sobre blanc... els Vangogh, rodin i Lautrec van a Russia buscant a Shishkin, pero es troven amb tots els quadres de Malevich i amb el propi Malevich!!! jejejej estic delirant de nou... busqueda de la tradició "puresa" i origen i destrucció son búsquedes similars... molt modernes....

El Narcis Diaz Pujol 10 febrer a les 00:06

sisi, en aquell moment, però debia ser ben hartilla trobar-se amb un malevich, nose a quina experiència contemporiania podria equivaldre...

El Joan Roura 10 febrer a les 15:37 Respon Notifica

sí, el futbol és vehicle de qualsevol identitat (les expressa i les genera)i és una identitat en ell mateix. D'altre banda també sabem que una identitat en si mateix no és ser més que un miratge. La identitat només té sentit com a relació o com a moneda de canvi. La identitat sempre és una mica virutal i sense centre. Sempre disponible per ser travessada per dinàmiques globals i objectius particulars.. El tema de la identitat com a justificació de conductes també em sembla genial.

jejeje, ja que no puc aportar massa al debat de Malevich..

RONCERO

· David Bonet Torra Per cert... aquest de la foto... ¿artista o pensador? sigui el que sigui, que ho es tot... es perefectament conscient de la importància de la seva existència en aquest món... En el fons crec que ronceristes i roncerians acabaran amb els conflictes al pròxim orient.

03 febrer a les 21:09 · Ja no m'agradaM'agrada · 1 personaCarregant...

· David Bonet Torra o així ho espero...

03 febrer a les 21:09 · M'agradaJa no m'agrada

· David Bonet Torra Bueno retiro tot el que he dit abans. Aquest personatge de la foto es repugnant, digne de ser nombrat com un "elemento inmundo y abominable!!! i segons "la ley" ens hauriem de rentar els ulls set cops despres de veure la reproducció en imatge d'aquest element!!!! Qui el veu en directe, te que suicidar-se... es la llei.

07 febrer a les 14:18 · M'agradaJa no m'agrada · 1 personaCarregant...

· Narcis Diaz Pujol a què es deu el canvi, david?

09 febrer a les 10:20 · M'agradaJa no m'agrada

David Bonet Torra Roncero em fa delirar... Me de posar seriós que sino això del blog no resultarà creible!!!

09 febrer a les 19:33 · M'agrada

RONCERO

· Narcis Diaz Pujol deliris roncerians

03 febrer a les 20:37 · M'agradaJa no m'agrada

· Narcis Diaz Pujol ronceristes,

03 febrer a les 20:39 · M'agradaJa no m'agrada

· David Bonet Torra es que ara hi han dos variacions: Roncero "artista" i Roncero "pensador"

03 febrer a les 20:44 · M'agradaJa no m'agrada

· Narcis Diaz Pujol vols dir que els roncerians son els de roncero artista i els ronceristes els de roncero pensador?

03 febrer a les 20:46 · M'agradaJa no m'agrada · 1 personaCarregant...

· David Bonet Torra no al revés!!!! els ronceristes són l'equivalent als seguidors del manifest de Marinetti!! els roncerians son els seguidors de... no se!!! ja m'estic perdent... això de jugar a ser namer es molt fotut!!!!

03 febrer a les 20:49 · M'agradaJa no m'agrada

· Narcis Diaz Pujol jo em regia pel model marxistes i dalinians,

03 febrer a les 20:49 · M'agradaJa no m'agrada

· David Bonet Torra jajajaja!!!! clar cadascu te els seus models!!!
Em de discutir més sobre aquestes coses!! no n'hi ha prou amb interpretacions ràpides... s'han d'estudiar a fons!!! Per cert en Joan ja estar dins de PARA-FUTBOL-FRENIA

03 febrer a les 20:52 · M'agradaJa no m'agrada

·Narcis Diaz Pujol ole, crec que sempre és mes important afegir gent, que no pas articles,

03 febrer a les 20:54 · M'agradaJa no m'agrada

· David Bonet Torra sisi!! de moment no s'ha escrit res... es un blog mut!!! però ja amb alguns integrants... a veure quants s'hi apunten!!

03 febrer a les 20:56 · M'agradaJa no m'agrada

· Narcis Diaz Pujol gaudim doncs d'aquests moments de mutisme preinaugural

03 febrer a les 20:59 · M'agradaJa no m'agrada · 1 persona

El David Bonet Torra
http://www.intereconomia.com/noticias-/punto-pelota/roncero-manda-mensaje-los-cules-20110309

Roncero manda un mensaje a los culés - Intereconomía

www.intereconomia.com

Tomás Roncero llegó a Punto Pelota para mandar un mensaje a los culés tras el partido entre el FC Barcelona y el Arsenal y toda la polémica arbitral que rodeó al encuentro.

09 març a les 20:32 · Ja no m'agradaM'agrada · · Comparteix

·

Senyors i senyores que viviu en un dels tres paisos de la panínsula ibèrica... em feu enveja!!! A punto pelota hi ha un dels personatges mes interessants que hi ha hagut mai al planeta terra!! Es el centre de la meva teoria: el deliri com a... generador del pensament contemporani.
Pobre Daniel Paul Schreber... ha quedat desbancat...Mostra'n més...

09 març a les 20:36 · Ja no m'agradaM'agrada · 2 personesCarregant...

09 març a les 20:42 · M'agradaJa no m'agrada

    • Narcis Diaz Pujol ha entès perfectament, com ja bé deia Marx, que la feina del filòsof no és interpretar el món, sinó transformar-lo.

09 març a les 20:51 · M'agradaJa no m'agrada · 1 personaA David Bonet Torra li agrada.

    • David Bonet Torra Amics de PARA-FUTBOL-FRENIA!! Lo d'aquest blog está començant a ser una utopia... ja que últimament m'estic dedicant a pintar, i em falten estimuls... si us plau si voleu fer un bé a la humanitat... que torn-hi a passar un lyonazo... necessito veure un Roncero més extrem!

10 març a les 15:21 · M'agradaJa no m'agrada

10 març a les 15:24 · M'agradaJa no m'agrada

11 març a les 13:13 · M'agradaJa no m'agrada

11 març a les 13:13 · M'agradaJa no m'agrada

12 març a les 19:36 · M'agradaJa no m'agrada


El David Bonet Torra
Tant lluny del camp Nou, tant lluny de l'Emirates... espero que avui no es compleixi el malefici de: quan anava al camp nou, el barça perdia... Estem preparats per veure un gran partit?

16 febrer a les 17:07 · M'agradaJa no m'agrada · · Comparteix

·

16 febrer a les 23:35 · M'agradaJa no m'agrada

16 febrer a les 23:36 · M'agradaJa no m'agrada

Per cert ahir vaig llegir al facebook de intereconomia (punto pelota), una de les frases mes inversemblants que es puguin imginar... la frase deia: Perdio la raza aria.

Sha danar amb molt de compte amb les idees que es propaguen als mitjans ...de comunicacio...
Perque potser algun dia aquestes idees psicotiques es cumpliran... i nosaltres els exterminarem demostrant-los-hi que tenien rao...Mostra'n més...

17 febrer a les 20:11 · M'agradaJa no m'agrada · 1 personaCarregant...

    • David Bonet Torra que no sem mal interpreti, no es una amenaça. Nomes intento dir que el totalitarisme sempre ha funcionat daquesta manera. La repeticio estereotipada dun mateix discurs estupid i irreal, que mitjanant aquesta repeticio, acava generant fe i credibilitat. Sha de ser conscient dels valors morals i etics i sobretot ens em de preguntar: En quin mon volem viure?

17 febrer a les 20:25 · M'agradaJa no m'agrada

El futbol (tots els comentaris que hi han al seu voltant) no es politica... es un encontre entre persones (entre les quals a vegades hi han vells odis amagats). Disfrutem daquest circ (als que ens agrada), deixem-nos provocar (es part del j...oc)...

No es tracta dun joc de poder (dhaveure qui la te mes gran), aixo es ridicul i patetic.

Hi han persones que haurien daprendre a pensar, o a viure... entre els quals mhi incloc i hi incloc al personatge (ja celebre autor de la significativa frase: Perdio la raza aria)Mostra'n més...

17 febrer a les 20:36 · M'agradaJa no m'agrada

    • David Bonet Torra Podreu llegir l article sencer analitzant el concepte: "Perdio la raza aria" analitzada esteticament i moralment a PARA-FUTBOL-FRENIA

17 febrer a les 20:50 · M'agradaJa no m'agrada

17 febrer a les 20:51 · M'agradaJa no m'agrada

18 febrer a les 10:15 · M'agradaJa no m'agrada · 1 persona

Antes del Manifiesto Roncerista

per el David Bonet Torra el dimecres, 2 / febrer / 2011 a les 14:24

A través de veladas poéticas de encuentro con el público, y de programas como Punto pelota, los ronceristas difunden sus ideas, en las que exaltan sentimientos ultra nacionalistas, el amor al peligro, la exaltación de la energía, del coraje y de la audacia; la admiración por la velocidad, la lucha contra el pasado, la exaltación de la agresividad y de la guerra, considerada como “la única higiene del mundo”.

M'agradaJa no m'agrada · · Comparteix

·

·

·

o David Bonet Torra Se trata de un guiño a Marinetti, con criterios estéticos... no políticos

03 febrer a les 18:59 · M'agradaJa no m'agrada

o David Bonet Torra Real Madrid=Victoria=Futurismo

03 febrer a les 19:00 · M'agradaJa no m'agrada

·

Sanhedrin-Sanhedrin-Sanhedrin

PASAJE ESTÉTICO SOBRE LA IDEOLOGÍA RONCERIANA

EL PERSONAJE
...Tomás Roncero: ser, artista, pensador. Tomás Roncero como potencial generador de sonsonetes insidiosos. Tomás Roncero, el guerrero, que golpea y golpea, no tiene poder para escuchar, no tiene poder para recibir, le podríamos llamar Tomás el impermeable. Tomás Roncero, el que emula al niño repelente del colegio. Tomás Roncero el que se erige como un líder poderoso en medio de una guerra civil. Tomás Roncero como el vencedor derrotado, el que se siente victorioso ante la incapacidad de asumir una derrota. Tomás Roncero, la invidencia llevada a la visón divina. Tomás Roncero, como artista moderno, seguidor de Matisse en la ecuación cantidad-calidad y seguidor de Marinetti, en el valor y la audacia. Tomás Roncero el enfermo, fiel buscador de la verdad y que sufre de almicidio. Tomás Roncero el político, nacionalista-cristiano extremista. Tomás Roncero el idólatra, seguidor de su ley y desertor divino. Tomás Roncero el matemático, 1-1-1. Tomás Roncero como Thomas Edison. Tomás Roncero, elemento.

LA IDEOLOGÍA
Para entender la ideología ronceriana, primero deberíamos hablar de su síntoma. El Real Madrid. Podemos entender el Real Madrid como un signo identitario de un poder sobrehumano, el cual podemos relacionar con todo aquello que es inabarcable y que podríamos relacionar con el concepto de "la ley", poder del cual Tomás Roncero es consciente y es evidente que lucharía por el hasta la muerte...



CONTINUARÁ A PARA-FUTBOL-FRENIA...Mostra'n més...


Había una vez...

per el David Bonet Torra el dimecres, 19 / gener / 2011 a les 03:04

Había un loco que pensaba que era un grano de maíz. Después de pasar un tiempo en un manicomio, finalmente se curó: ahora ya sabía que no era un grano sino un hombre. Le dejaron que se fuera, pero poco después regresó corriendo y dijo: "Encontré una gallina y tuve miedo de que me comiera". Los médicos trataron de calmarlo: "Pero ¿de que tienes miedo? Ahora ya sabes que no eres un grano sino un hombre". El loco respondió: "Sí, claro, yo lo sé, ¿pero la gallina sabe que ya no soy un grano?"

Ja no m'agradaM'agrada · · Comparteix

·

19 gener a les 03:05 · M'agradaJa no m'agrada

20 gener a les 06:30 · M'agrada

El David Bonet Torra
Sin más comentarios... toda la filosofía schreberiana y la ética yehudiana próximamente en las MEMORIAS.

Primeras en MARCA.com

www.marca.com

ATLÉTICO - · El Atleti hace el ridículo ante un gran Hércules REAL MADRID - · Cristiano encarga otra Bota de Oro REAL SOCIEDAD - · Aperribay: "Los 8 jugadores que apoyaron la marcha no representan a la Real" OPERACIÓN GALGO - · Se ahorca el imputado Alberto León

11 gener a les 17:08 · M'agradaJa no m'agrada · · Comparteix

·

    • David Bonet Torra Pensant-ho millor... els catalans no saben guanyar... els espanyols no saben perdre... Definitivament no sabem ni guanyar ni perdre. Aprofito per demanar un canal de televisió estatal i del barça!! i que visca la conspiranoia!!!

11 gener a les 17:58 · M'agradaJa no m'agrada



1 comentario:

  1. Narcis, has donat un pas endavant: Para-futbol-frenia ja es una realitat. Moltes gràcies i sobretot preparem-nos, venen uns dies inmensament fructífers per a nosaltres i per a les nostres fonts. Tenim molt camí per endavant. Visca PARA-FUTBOL-FRENIA!!

    ResponderEliminar